Godło Polski

godlo.png

Kalendarz

Sonda

Czy podoba Ci się strona internetowa Szkoły Postawowej w Torkach?
 

Odwiedziny z daleka

Free counters!
KONKURS PLASTYCZNY Drukuj Email

01052019Wraz ze zbliżającymi się Świętami Wielkanocnymi, w naszej szkole został rozstrzygnięty konkurs plastyczny na „Kartkę Wielkanocną".

Technika wykonania oraz format prac były dowolne. Do dnia 29 marca można było składać prace konkursowe, a następnie oglądać je w holu głównym szkoły. W konkursie wzięły udział dzieci z klas 0 –III. Wszystkie prace były bardzo pomysłowe i niepowtarzalne. Komisja konkursowa przyznała nagrody w dwóch kategoriach wiekowych. Oto zwycięzcy:

Klas 0 – I:

I miejsce – Oliwia Szczepaniak kl.0

II miejsce – Ksawery Leśko kl.I

III miejsce – Nikola Mach kl.0

Wyróżnienie – Kaja Wojakowska kl.I

Klasy II – III:

I miejsce – Marcel Klimczyk kl.II

II miejsce – Jakub Hawro kl.II

III miejsce – Tymoteusz Szkółka kl.II

Wyróżnienie – Julia Kierkało kl.III

Każda z prac była wyjątkowa, dlatego wszystkie zostały nagrodzone dyplomem i nagrodą pocieszenia. Dziękujemy dzieciom za tak liczny udział w konkursie i wszystkim GRATULUJEMY.

Gorące podziękowania kierujemy w stronę Stowarzyszenia Mieszkańców Wsi Torki „Nie tyko dla siebie" za wsparcie finansowe konkursu, które przeznaczyliśmy na zakup nagród dla uczestników.

DZIĘKUJEMY.

[zobacz zdjęcia]

Agnieszka Barszczak

 

Wiarygodna Szkoła

Uczymy Ratować

Zachowaj Trzeźwy Umysł

EFS

Nakarm Głodne Dziecko

Owoce w Szkole

Mleko w Szkole


stat4u

Ta strona używa informacji zapisanych za pomocą plików cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, powinieneś opuścić stronę lub zmienić ustawienia dotyczące cookies w przeglądarce. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce klikając w link: Polityka plikow Cookie.

Aby usunąć tą wiadomość, prosimy kliknać w przycisk --->

EU Cookie Directive Module Information